Metodinės tarybos sudėtis 2023–2024 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Vardas, pavardė | Direktorės pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. | Vardas, pavardė | Istorijos mokytoja | Narė |
3. | Vardas, pavardė | Lietuvių kalbos mokytoja | Narė |
4. | Vardas, pavardė | Anglų kalbos mokytoja | Narė |
5. | Vardas, pavardė | Biologijos mokytoja | Narė |
6. | Vardas, pavardė | Etikos mokytoja | Narė |
7. | Vardas, pavardė | Fizinio lavinimo mokytojas | Narys |
Metodinė taryba koordinuoja mokytojų bendradarbiavimą ir padeda užtikrinti ugdymo kokybę progimnazijoje
Metodinė taryba vienija metodinių grupių pirmininkus ir kitus ugdymo procese dalyvaujančius pedagogus. Ji analizuoja ugdymo turinį, mokinių pasiekimus, teikia siūlymus dėl ugdymo tobulinimo, skatina gerosios patirties sklaidą ir profesinį augimą.
Tarybos veikla stiprina pedagogų bendruomenę ir padeda siekti bendrų tikslų ugdant kiekvieną vaiką.
Pagrindinės veiklos sritys:
- Ugdymo turinio ir rezultatų analizė.
- Metodinių grupių veiklos koordinavimas.
- Siūlymų teikimas dėl ugdymo proceso tobulinimo.
- Mokytojų kvalifikacijos kėlimo kryptys.
- Bendradarbiavimas su administracija ir pagalbos specialistais.
Metodinės tarybos veiklą reglamentuoja